Πολιτική Ακυρώσεων
Κάθε πελάτης έχει δικαίωμα να προχωρήσει σε αλλαγή, ακύρωση παραγγελίας, επιστροφή προϊόντος ή υπηρεσίας από την εταιρεία αποκλειστικά μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς ή παραγγελίας και αυτό ισχύει στις περιπτώσεις που αναφέρονται παρακάτω (πλην εξαιρέσεων). Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα είναι εφικτό να δηλωθεί από τον πελάτη γραπτό αίτημα προς εταιρεία και να αποσταλεί με email στο info@nantina.gr.
Για προϊόν που έχει αγοραστεί άμεσα:
Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης επιθυμεί να αλλάξει, να αντικαταστήσει ή να επιστρέψει οριστικά ένα προϊόν που προμηθεύτηκε από την εταιρεία και που έχει αγοράσει άμεσα(αυθημερόν) από το κατάστημα, τότε αυτό θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι στην αρχική της μορφή. Η εταιρεία, αφού αξιολογήσει ότι όλα τα παραπάνω είναι ορθά, υποχρεώνεται να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη εντός 14 ημερών. Το κόστος παραλαβής ή παράδοσης, δεν συμπεριλαμβάνονται στα προς επιστροφή, ποσά και αφαιρείται από το αρχικό ποσό.
Για προϊόν με παραγγελία:
Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει ή να αλλάξει μια παραγγελία που έχει πραγματοποιήσει με την εταιρεία τότε, αυτό μπορεί να γίνει αποκλειστικά μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας. Ειδικότερα, για παραγγελίες που αφορούν νυφικά φορέματα, βραδινά φορέματα ή προσκλητήρια γάμου/βάπτισης ή νυφικά παπούτσια τότε, η ακύρωση ή η αλλαγή πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα σε 5 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραγγελίας.
Τα χρήματα που έχουν καταβληθεί ως προκαταβολή ή εξόφληση για την παραγγελία επιστρέφονται στο ακέραιο εντός 14 ημερών, εφ’ όσον η δήλωση αλλαγής ή ακύρωσης γίνει εντός 5 ημερολογιακών ημερών. Μετά το πέρας των 5 ημερών καμία προκαταβολή ή εξόφληση, οποιουδήποτε ποσού, δεν επιστρέφεται. Το κόστος μισθοδοσίας, κατασκευής – εισαγωγής – αγοράς ή παραγγελίας πρώτων υλών των αγαθών, ξεπερνά κατά πολύ το ύψος της προκαταβολής και έτσι , σε περίπτωση ακύρωσης τα ποσά δεσμεύονται για την κάλυψη των εξόδων που δαπανήθηκαν για την δημιουργία και προετοιμασία αυτών.
Ως αποζημίωση για το ποσό που έχει καταβληθεί, η εταιρεία έχει την υποχρέωση να παραδώσει ένα έντυπο (κάρτα), η οποία θα αναφέρει το πιστωτικό υπόλοιπο που έχει λάβει ως προκαταβολή από τον πελάτη. Το ποσό αυτό -πιστωτικό ποσό - μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον ίδιο τον πελάτη ή από συγγενικό του πρόσωπο Α΄βαθμού μέσα σε ένα χρονικό περιθώριο 1 έτους από την ημερομηνία της πρώτης προκαταβολής. Έτσι τα χρήματα δεν ‘χάνονται’ και ο πελάτης μπορεί να τα αξιοποιήσει με αγορές προϊόντων/υπηρεσιών της επιχείρησης αποκλειστικά.
Το συγκεκριμένο καθεστώς αποζημίωσης δεν ισχύει στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να προβεί σε αλλαγή ή ακύρωση της παραγγελίας του μετά το πέρας των 5 ημερών, όπως αναφέραμε παραπάνω αλλά ούτε και μετά την πραγματοποίηση της Α’ πρόβας ή Β' πρόβας (αφορά παραγγελία νυφικού για αγορά ή ενοικίαση) του νυφικού που έχει παραγγελθεί. Σε αυτή την φάση το νυφικό είναι ολοκληρωμένο κατά το μεγαλύτερο μέρος του και θεωρείται τελικό προϊόν που έχει κατασκευαστεί κατ’ εντολή του πελάτη. Σε αυτές τις δύο περιπτώσεις δεν επιστρέφονται χρήματα οποιοδήποτε ποσού αλλά δεν ισχύει και το καθεστώς αποζημίωσης.
Μετά το πέρας του έτους από την ημερομηνία αναφοράς, δεν ισχύει η χρήση της κάρτας και το ποσό πλέον δεν γίνεται απαιτητό.
Επιστροφή Προϊόντων προς Ενοικίαση
Ο χρόνος επιστροφής αγαθών(σ.σ. νυφικό) που ενοικιάσθηκαν από την επιχείρηση είναι 6 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία χρήσης (π.χ. ημερομ. γάμου) στο κατάστημα από όπου παρελήφθησαν εξαρχής. Σε περίπτωση που συντρέχουν λόγοι ώστε τα αγαθά πρέπει να επιστρέψουν μετά το πέρας των 6 εργάσιμων ημερών, αυτό θα πρέπει να δηλώνεται στο κατάστημα που προμηθευτήκατε το προϊόν, όπως επίσης πρέπει να δηλώσετε τον επιπλέον χρόνο που χρειάζεστε για την επιστροφή και τους λόγους της καθυστέρησης. Μετά το πέρας των 10 εργάσιμων ημερών η επιχείρηση δίνατε να προβεί σε χρέωση για την καθυστερημένη επιστροφή, με αξία ίση με το 15% της αρχικής αξίας του προϊόντος, ανά 5 εργάσιμες ημέρες καθυστέρηση, πλέον των 6 πρώτων ημερών(δηλ. στην 11η ημέρα καταβάλετε έξοδα καθυστέρησης 15% της αρχικής αξίας, την 16η ημέρα 30% της αρχικής αξίας κ.ο.κ).
Φθορές – Καταστροφές – Αποζημιώσεις
Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να παραδώσει κάθε προϊόν προς χρήση(πώληση ή ενοικίαση) προς τον πελάτη σε άρτια – άψογη κατάσταση. Αυτό πραγματοποιείται μετά από τελικό έλεγχο που γίνεται από το έμπειρο προσωπικό της επιχείρησης. Η επιστροφή των προϊόντων από τον πελάτη προς την επιχείρηση πρέπει να έχει τα ίδια χαρακτηριστικά. Ειδικότερα για τα προϊόντα που προσφέρονται για ενοικίαση θα πρέπει κατά την επιστροφή τους από τον πελάτη προς την επιχείρηση να βρίσκονται σε επίσης άρτια κατάσταση, χωρίς φθορές, σκισίματα, καψίματα κλπ. Σε περίπτωση εκτεταμένης φθοράς του προϊόντος, τέτοιας που να το κάνει ακατάλληλο για επαναχρησιμοποίηση (ολόκληρου ή μέρους αυτού) τότε η επιχείρηση δίνατε να προβεί σε χρέωση για την επιδιόρθωση της φθοράς ή της αντικατάστασης μέρους ή όλου του προϊόντος. Το ποσό αποζημίωσης αξιολογείται από τον υπεύθυνο που παραλαμβάνει τα προς επιστροφή αγαθά και καταβάλλεται στην επιχείρηση εντός 3 εργάσιμων ημερών.
Τρόφιμα
Η εταιρεία συνεργάζεται με επώνυμες επιχειρήσεις που παράγουν ή εμπορεύονται πρώτες ύλες για την δημιουργία μπομπονιερών γάμου ή βάπτισης. Μέρος αυτών αποτελούν και συγκεκριμένα είδη τροφίμων (κουφέτα – γλειφιτζούρια – ζαχαρώδη) τα οποία αποτελούν παραδοσιακά είδη συστατικών για την δημιουργία μπομπονιερών κλπ. Η εταιρεία ΝΑΝΤΙΝΑ δεν φέρει καμία ευθύνη για τα συστατικά, τον τρόπο παραγωγής και τους τρόπους συντήρησης αυτών, ιδιαίτερα με τις όποιες καιρικές συνθήκες επικρατούν την στιγμή που τα προμηθεύεται κάθε πελάτης. Τα χαρακτηριστικά αυτά ορίζονται από τον εκάστοτε κατασκευαστή – παραγωγό, αναγράφονται στις συσκευασίες τους και είναι ο αποκλειστικά υπεύθυνος για την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά τους.
Κάθε πελάτης έχει δικαίωμα να προχωρήσει σε αλλαγή, ακύρωση παραγγελίας, επιστροφή προϊόντος ή υπηρεσίας από την εταιρεία αποκλειστικά μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς ή παραγγελίας και αυτό ισχύει στις περιπτώσεις που αναφέρονται παρακάτω (πλην εξαιρέσεων). Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα είναι εφικτό να δηλωθεί από τον πελάτη γραπτό αίτημα προς εταιρεία και να αποσταλεί με email στο info@nantina.gr.
Για προϊόν που έχει αγοραστεί άμεσα:
Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης επιθυμεί να αλλάξει, να αντικαταστήσει ή να επιστρέψει οριστικά ένα προϊόν που προμηθεύτηκε από την εταιρεία και που έχει αγοράσει άμεσα(αυθημερόν) από το κατάστημα, τότε αυτό θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι στην αρχική της μορφή. Η εταιρεία, αφού αξιολογήσει ότι όλα τα παραπάνω είναι ορθά, υποχρεώνεται να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη εντός 14 ημερών. Το κόστος παραλαβής ή παράδοσης, δεν συμπεριλαμβάνονται στα προς επιστροφή, ποσά και αφαιρείται από το αρχικό ποσό.
Για προϊόν με παραγγελία:
Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει ή να αλλάξει μια παραγγελία που έχει πραγματοποιήσει με την εταιρεία τότε, αυτό μπορεί να γίνει αποκλειστικά μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας. Ειδικότερα, για παραγγελίες που αφορούν νυφικά φορέματα, βραδινά φορέματα ή προσκλητήρια γάμου/βάπτισης ή νυφικά παπούτσια τότε, η ακύρωση ή η αλλαγή πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα σε 5 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραγγελίας.
Τα χρήματα που έχουν καταβληθεί ως προκαταβολή ή εξόφληση για την παραγγελία επιστρέφονται στο ακέραιο εντός 14 ημερών, εφ’ όσον η δήλωση αλλαγής ή ακύρωσης γίνει εντός 5 ημερολογιακών ημερών. Μετά το πέρας των 5 ημερών καμία προκαταβολή ή εξόφληση, οποιουδήποτε ποσού, δεν επιστρέφεται. Το κόστος μισθοδοσίας, κατασκευής – εισαγωγής – αγοράς ή παραγγελίας πρώτων υλών των αγαθών, ξεπερνά κατά πολύ το ύψος της προκαταβολής και έτσι , σε περίπτωση ακύρωσης τα ποσά δεσμεύονται για την κάλυψη των εξόδων που δαπανήθηκαν για την δημιουργία και προετοιμασία αυτών.
Ως αποζημίωση για το ποσό που έχει καταβληθεί, η εταιρεία έχει την υποχρέωση να παραδώσει ένα έντυπο (κάρτα), η οποία θα αναφέρει το πιστωτικό υπόλοιπο που έχει λάβει ως προκαταβολή από τον πελάτη. Το ποσό αυτό -πιστωτικό ποσό - μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον ίδιο τον πελάτη ή από συγγενικό του πρόσωπο Α΄βαθμού μέσα σε ένα χρονικό περιθώριο 1 έτους από την ημερομηνία της πρώτης προκαταβολής. Έτσι τα χρήματα δεν ‘χάνονται’ και ο πελάτης μπορεί να τα αξιοποιήσει με αγορές προϊόντων/υπηρεσιών της επιχείρησης αποκλειστικά.
Το συγκεκριμένο καθεστώς αποζημίωσης δεν ισχύει στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να προβεί σε αλλαγή ή ακύρωση της παραγγελίας του μετά το πέρας των 5 ημερών, όπως αναφέραμε παραπάνω αλλά ούτε και μετά την πραγματοποίηση της Α’ πρόβας ή Β' πρόβας (αφορά παραγγελία νυφικού για αγορά ή ενοικίαση) του νυφικού που έχει παραγγελθεί. Σε αυτή την φάση το νυφικό είναι ολοκληρωμένο κατά το μεγαλύτερο μέρος του και θεωρείται τελικό προϊόν που έχει κατασκευαστεί κατ’ εντολή του πελάτη. Σε αυτές τις δύο περιπτώσεις δεν επιστρέφονται χρήματα οποιοδήποτε ποσού αλλά δεν ισχύει και το καθεστώς αποζημίωσης.
Μετά το πέρας του έτους από την ημερομηνία αναφοράς, δεν ισχύει η χρήση της κάρτας και το ποσό πλέον δεν γίνεται απαιτητό.
Επιστροφή Προϊόντων προς Ενοικίαση
Ο χρόνος επιστροφής αγαθών(σ.σ. νυφικό) που ενοικιάσθηκαν από την επιχείρηση είναι 6 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία χρήσης (π.χ. ημερομ. γάμου) στο κατάστημα από όπου παρελήφθησαν εξαρχής. Σε περίπτωση που συντρέχουν λόγοι ώστε τα αγαθά πρέπει να επιστρέψουν μετά το πέρας των 6 εργάσιμων ημερών, αυτό θα πρέπει να δηλώνεται στο κατάστημα που προμηθευτήκατε το προϊόν, όπως επίσης πρέπει να δηλώσετε τον επιπλέον χρόνο που χρειάζεστε για την επιστροφή και τους λόγους της καθυστέρησης. Μετά το πέρας των 10 εργάσιμων ημερών η επιχείρηση δίνατε να προβεί σε χρέωση για την καθυστερημένη επιστροφή, με αξία ίση με το 15% της αρχικής αξίας του προϊόντος, ανά 5 εργάσιμες ημέρες καθυστέρηση, πλέον των 6 πρώτων ημερών(δηλ. στην 11η ημέρα καταβάλετε έξοδα καθυστέρησης 15% της αρχικής αξίας, την 16η ημέρα 30% της αρχικής αξίας κ.ο.κ).
Φθορές – Καταστροφές – Αποζημιώσεις
Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να παραδώσει κάθε προϊόν προς χρήση(πώληση ή ενοικίαση) προς τον πελάτη σε άρτια – άψογη κατάσταση. Αυτό πραγματοποιείται μετά από τελικό έλεγχο που γίνεται από το έμπειρο προσωπικό της επιχείρησης. Η επιστροφή των προϊόντων από τον πελάτη προς την επιχείρηση πρέπει να έχει τα ίδια χαρακτηριστικά. Ειδικότερα για τα προϊόντα που προσφέρονται για ενοικίαση θα πρέπει κατά την επιστροφή τους από τον πελάτη προς την επιχείρηση να βρίσκονται σε επίσης άρτια κατάσταση, χωρίς φθορές, σκισίματα, καψίματα κλπ. Σε περίπτωση εκτεταμένης φθοράς του προϊόντος, τέτοιας που να το κάνει ακατάλληλο για επαναχρησιμοποίηση (ολόκληρου ή μέρους αυτού) τότε η επιχείρηση δίνατε να προβεί σε χρέωση για την επιδιόρθωση της φθοράς ή της αντικατάστασης μέρους ή όλου του προϊόντος. Το ποσό αποζημίωσης αξιολογείται από τον υπεύθυνο που παραλαμβάνει τα προς επιστροφή αγαθά και καταβάλλεται στην επιχείρηση εντός 3 εργάσιμων ημερών.
Τρόφιμα
Η εταιρεία συνεργάζεται με επώνυμες επιχειρήσεις που παράγουν ή εμπορεύονται πρώτες ύλες για την δημιουργία μπομπονιερών γάμου ή βάπτισης. Μέρος αυτών αποτελούν και συγκεκριμένα είδη τροφίμων (κουφέτα – γλειφιτζούρια – ζαχαρώδη) τα οποία αποτελούν παραδοσιακά είδη συστατικών για την δημιουργία μπομπονιερών κλπ. Η εταιρεία ΝΑΝΤΙΝΑ δεν φέρει καμία ευθύνη για τα συστατικά, τον τρόπο παραγωγής και τους τρόπους συντήρησης αυτών, ιδιαίτερα με τις όποιες καιρικές συνθήκες επικρατούν την στιγμή που τα προμηθεύεται κάθε πελάτης. Τα χαρακτηριστικά αυτά ορίζονται από τον εκάστοτε κατασκευαστή – παραγωγό, αναγράφονται στις συσκευασίες τους και είναι ο αποκλειστικά υπεύθυνος για την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά τους.
ΔΕΛΤΙΟ_ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ.pdf | |
File Size: | 794 kb |
File Type: |