Πέντε Σημαντικά Λάθη που Πρέπει να Αποφεύγετε στα Social Δεν υπάρχει καμία επιχείρηση που να μπορεί να απέχει από τα Social Media σήμερα. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να χρησιμοποιούνται αλόγιστα και χωρίς προσοχή. Τα κυριότερα 6 λάθη - παγίδες που όλοι πέφτουν είναι: 1. Τα Social Media δε είναι δωρεάν. Επειδή δεν μας ζητούν χρήματα δεν σημαίνει ότι είναι χωρίς κόστος. Ακόμα και αν δεν είστε από τις επιχειρήσεις που καταβάλετε σε μηνιαία ή ετήσια βάση χρήματα κάποιον που διαχειρίζεται τα κανάλια σας, ο χρόνος που καταναλώνεται για να το κάνετε εσείς οι ίδιοι κοστίζει! Ο χρόνος είναι χρήμα, μην το ξεχνάτε , διότι τον χρόνο που θα σπαταλήσετε για τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, θα τον εκμεταλλευόσασταν κάπου αλλού. 2. Σταματήστε τις ανεξάντλητες προσφορές. Ο λόγος και η ανάγκη που δημιουργήθηκαν και επικράτησαν τα social media δεν είναι για να βάζετε μόνο φωτογραφίες και ταμπέλες με προσφορές και bazaar και τίποτε άλλο. Για αυτό λέγονται κοινωνικής δικτύωσης. Οι πελάτες - ενδιαφερόμενοι....... ..επιθυμούν να μάθουν και τα νέα της επιχείρησης σας αλλά να τους δώσετε το βήμα προς συζήτηση με συναφή περιεχόμενο. Αφήστε τους πελάτες να σχολιάζουν και να γράφουν την άποψη τους. Θα δείτε ότι θα γίνουν περισσότερο 'followers' με την σελίδα σας.
3. Σταματήστε να ανακατεύετε τις προσωπικές σας δημοσιεύσεις με αυτές της επιχείρησης σας. Δεν είναι δυνατόν κάποιος να θέλει να πάρει πληροφορίες για τα σχέδια των νυφικών σας και στο κανάλι σας να βλέπει και φωτογραφίες του παιδιού σας από την σχολική του παράσταση. Δημιουργήστε διαφορετικές σελίδες για κάθε χρήση και κρατήστε ενα επαγγελματικό προφίλ για την σελίδα της επιχείρησης σας. 4. Μην ξεχνάτε να απαντάτε Μην παρατάτε στην τύχη της την σελίδα που φτιάξατε. Ούτε την ιστοσελίδα σας αλλά ούτε και την σελίδα σας στο Social media. Είναι άσχημο να βλέπει ο πελάτης τα ίδια και τα ίδια στα ηλεκτρονική σας παρουσία. Μοιάζει με ένα μαγαζί που δεν αλλάζει ποτέ τα νυφικά και το ντεκόρ της βιτρίνας του. Φυσικά και δεν πρέπει ένας πελάτης να περιμένει ώρες ή ημέρες για να λάβει μια απάντηση σε ένα ερώτημα ή αίτημα όπου σας έχει στείλει. 5. Μην επιτρέπετε σε οποιονδήποτε να διαχειρίζεται τους λογαριασμούς σας. Μπορεί τα νεότερα μέλη της οικογενείας να είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, δεν σημαίνει όμως ότι γνωρίζουν τι να απαντήσουν αλλά και τον τρόπο που πρέπει να απαντήσουν σε έναν πελάτη ή σε ένα σοβαρό αίτημα. Είναι παρα πολύ σημαντικό λοιπόν να λαμβάνεται υπόψην αυτά τα μέασ και την θέση της επιχείρησης σας σε αυτά.
0 Comments
Leave a Reply. |
nantinaNews, Articles and more from NANTINA"S editors. ΑΡΧΕΙΟ
June 2024
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ |